Original title:
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Translated title:
Marketing Utilization in the Service Sector
Authors:
Zeman, Milan ; Pospíchalová, Dana (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce identifikuje a analyzuje marketingové nástroje a činnosti společnosti Happycatering s. r. o., která poskytuje služby v oblasti cateringu. Poté jsou analýzy vyhodnoceny a navržena nová či pozměněná opatření v marketingové strategii firmy. Návrhy opatření jsou prezentovány v podobě marketingového plánu pro nový produkt, který firma uvede na trh, přičemž budou sledovány výsledky nových opatření.
This bachelor thesis identifies and analyzes the marketing tools and activities of Happycatering Company Ltd., which provides catering services. Analyses are later evaluated and new or modified measures are proposed in firm's marketing strategy. Proposals for measures are presented in the form of marketing plan for a new product that the company will place on the market, while the results of new measures will be monitoring.
Keywords:
Happycatering; Marketing; Marketing on the Internet; marketing plan; marketing strategy; SMART analysis; SWOT analysis; analýza SMART; Happycatering; Marketing; marketing na internetu; marketingové strategie; marketingový plán; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/14038