Název:
Návrh elektronického obchodu pro firmu Autosklo ROGER, s.r.o.
Překlad názvu:
Suggestion of e-shop for company Autosklo ROGER, s.r.o.
Autoři:
Beránek, Lukáš ; Zajac, Tomáš (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce byla vypracována pro firmu Autosklo ROGER s.r.o., která se zabývá prodejem, montážemi a opravami automobilových a autobusových skel. Popisuje chod celé firmy a poukazuje na činnosti, kterým by výrazně pomohlo zavedení elektronického obchodu, jako je velkoobchod a rezervační systém montáží. Důraz je kladený na nejdůležitější analýzy. V návrhu popisuje funkce e-shopů.
This bachelor’s thesis was worked up for Autosklo ROGER s.r.o. company, who deals with sale, montages and repairs of car and bus windshields. It describes work of whole company and it adverts to actions to which could dramaticly help implementation of e-commerce, such as wholesale and reservation system of montages. The emphasis is putting to the most important analyses. In the concept it describes functions of e-shops.
Klíčová slova:
E-shop; firma; obchod; SMART; SWOT; business; E-shop; firm; SMART; SWOT
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/6987