Název:
Návrh komunikačního plánu
Překlad názvu:
Proposal of Communication Plan
Autoři:
Kalábová, Martina ; Ing.Tomáš Kousal (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou komunikačního plánování. Cílem práce je, kromě shromáždění dostupných teoretických východisek, analýza vybrané společnosti, kterou je T-mobile Czech Republic a.s. Součástí praktické části je také návrh případných změn v činnostech analyzované společnosti v souladu s teoretickými východisky a s ohledem na podmínky společnosti.
This bachelors work deals with problems of communication planning. The aim of the work, except assembly into available theoretical solutions, analysis of chosen company, which is T-mobile Czech Republic a.s. The piece of practical part is proposal of possible variances in the analysis of activities in accordance with the theoretical basis and taking into account the conditions of the company.
Klíčová slova:
dotazník; marketingová komunikace; osobní prodej; primární informace; sekundární informace; marketing communication; personal selling; primary information; questionnaire; secondary information
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/10933