Original title:
Návrh komunikační strategie Kavárny ERA a expozice o brněnském funkcionalismu
Translated title:
Proposal of Communication Strategy of Café ERA and Brno Functionalism Exhibition
Authors:
Hrdová, Zuzana ; Javora, Tomáš (referee) ; Kruntorádová, Markéta (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce má sloužit jako podklad pro rozhodování vedení občanského sdružení Studio 19, o.s. při tvorbě podnikatelského záměru. Cílem práce je uvědomit si nevyužité prostředky a příležitosti a navrhnout komunikační mix pro nově otevíraný gastroprovoz s názvem Kavárna ERA a expozici o brněnském funkcionalismu.
Bachelor thesis should be used as a source for decision-making process by the management of the citizen association Studio 19 while creating a business plan. The main aim of this bachelor thesis is to realize an idle capital and opportunities and the proposals for a communation mix for the newly open restaurant called Café ERA and Brno functionalism exhibition.
Keywords:
advertising; arts marketing; catering marketing; communication mix; marketing; marketing communication; marketing mix; marketing research; komunikační mix; marketing; marketing pohostinství; marketing umění; marketingová komunikace; marketingový mix; marketingový výzkum; reklama
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/1147