Original title:
Úloha Veletrhů Brno, a.s. při marketingové prezentaci firmy
Translated title:
The Work of BVV Trade Fairs Brno Co in Marketing Presentation of the Company
Authors:
Dospíšilová, Klára ; Ostrá, Jana (referee) ; Petráš, Jiří (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce popisuje úlohu marketingu v oboru veletrhů a výstav, analyzuje a hodnotí společnost Veletrhy Brno, a.s. (konkrétněji Mezinárodní stavební veletrh). Výsledkem práce jsou návrhy, jejichž realizace povede k dalšímu rozvoji firmy a veletrhu.
The bachelor’s thesis describes the task of the marketing in the trade fair’s field and then it analyzes BVV Trade Fairs Brno Co, more precisely International building fair. The results of the work are proposals and their realization will lead to next advancement of the company and trade fairs.
Keywords:
communication mix; International building fair; marketing; trade fair; komunikační mix; marketing; Mezinárodní stavební veletrh; veletrh
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/15344