Original title:
On-line aplikace marketingu ve stavebnictví
Translated title:
On-line marketing applications in the construction industry
Authors:
Krupík, Pavel ; Hanák, Tomáš (referee) ; Dohnal, Radek (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební Abstract:
[cze][eng]
V této diplomové práci jsem se nejprve teoreticky zabýval obecně marketingem, marketingem služeb a nejpoužívanějšími pojmy internetového marketingu. Dále pak procesem tvorby a užití firemního rozpočtu a možností podnikového rozvoje, což zahrnovalo analýzy marketingové prostředí, vyhodnocení stávajících aktivit a určení jejich hodnoty, stanovení cílů a jejich hodnoty a akční plán. V druhé části jsem vše aplikoval na společnost REAL SPEKTRUM, a.s. včetně vybraných analýz a po vyhodnocení stávajících aktivit, stanovení cílů a navržení akčních plánů.
In this diploma thesis, I first theoretically dealt with marketing, marketing services and the most used terms of internet marketing. Furthermore, the process of formation and use of corporate budgeting and business development opportunities, which included analysis of the marketing environment, evaluating existing activities and determining their values, goals and values, and an action plan. In the second part I applied it all to the REAL SPEKTRUM, a.s. including selected analysis and evaluation of existing activities, setting goals and designing actions plans.
Keywords:
analysis; corporate budget; cost; Marketing; marketing environment; response; analýza; firemní rozpočet; Marketing; marketingové prostředí; náklad; ohlas
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/57772