Název:
Grafické rozhraní pro deskové hry
Překlad názvu:
Graphics Interface for Board Games
Autoři:
Žerdík, Jan ; Pečiva, Jan (oponent) ; Kučiš, Michal (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se věnuje vytváření grafického rozhraní pro deskové hry. Cílem práce je modulární aplikace s možností hraní her. Dalším důležitým prvkem zadání je implementace grafických algoritmů vhodných pro omezenou scénu deskové hry. První část práce se věnuje teoretickému rozboru algoritmů a část následující se věnuje implementaci vybraných.
The Bachelor's diploma thesis covers with a graphical interface for board games. The main goal was to create a modular application allowing game playing. Implementation of graphic algorithms appropriate for limited scene of a board game is another important factor in the assignment of a project. Initial part of the paper covers theortical analysis of algorithms, the rest deals with implementation of selected ones.
Klíčová slova:
deskové hry; OpenGL; stínová paměť hloubky; stínování; stínové těleso; textura; šachy; board games; chess; OpenGL; shading; shadow mapping; shadow volume; texture
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/55027