Název:
Zobrazení mraků v reálném čase
Překlad názvu:
Rendering Clouds in Real Time
Autoři:
Dostál, Radek ; Španěl, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Práce se zabývá algoritmy schopnými zobrazit mraky v reálném čase. Teoretická část popisuje fyzikální princip oblaků a seznamuje s vybranými metodami pro jejich modelování a vykreslování. Cílem praktické části je implementovat jeden z algoritmů, schopný běžet v reálném čase a vyvinout aplikaci, která jej bude demonstrovat.
This thesis is about algorithms which render clouds in real time. The theoretical section deals with clouds in real world and also describes some algorithms for modeling and rendering them. The aim of practical section is implement one of these real time algorithms and develop demonstrational application.
Klíčová slova:
billboard; celulární automaty; Cg; framebuffer object; GLEW; impostor; Mraky; OpenGL; Perlinova šumová funkce; skybox; billboard; cellular automaton; Cg; Clouds; framebuffer object; GLEW; impostor; OpenGL; Perlin noise; skybox
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/54592