Název:
Rozšířená realita v reklamě
Překlad názvu:
Augmented Reality for Commercials
Autoři:
Angelov, Michael ; Herout, Adam (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá tématem využití rozšířené reality v reklamě. Cílem práce je vytvořit mobilní aplikaci, která bude reálném čase rozpoznávat a sledovat specifické objekty (např. tištěnou reklamu, loga, atp.) v kameře mobilního telefonu, zjišťovat o nich další informace a zobrazovat je na displeji mobilního telefonu způsobem rozšířené reality. Práce se také zabývá přehledem současných technik v oblasti rozpoznávání, sledování objektu a vyhledávání objektu v obrazových databázích.
Master's thesis presents a possible application of augmented reality in domain of commerci- als. It presents designed architecture of a mobile application that is able to detect and track specific objects (e.g. printed commercials, logos) in mobile';s phone camera in real time and provide some extra information about the detected object towards the user. Thesis also provides a review of contemporary used techniques in object recognition, object tracking and image retrieval from image databases.
Klíčová slova:
mobilní aplikace; rozpoznání objektu; rozšířená realita; sledování objektu; augmented reality; computer vision; mobile application; object recognition; object tracking
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/54170