Original title:
Návrh komunikačního mixu vybrané společnosti
Translated title:
Communication Plan Proposal for a Selected Company
Authors:
Žák, Jaroslav ; Složil, Karel (referee) ; Konečná, Zdeňka (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce „Návrh komunikačního mixu vybrané společnosti“ se zaměřuje prostřednictvím získaných teoretických poznatků a informací obsažených v analytické části práce na návrh možné podoby komunikačního mixu sledované společnosti, který by bylo možné realizovat v praxi.
The master‘s thesis „Communication plan proposal for a selected company“ is focused through the theoretical knowledge and the information contained in the analytical part of the work on a proposal for a possible form of communication plan of the observed company, which could be realized in practice.
Keywords:
advertising; analysis; communication mix; customers; fitness; interview; marketing; promotion; services; analýza; dotazník; fitness; komunikační mix; marketing; propagace; reklama; služby; zákazníci
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/52141