Název: Návrh marketingové strategie pro reklamní agenturu
Překlad názvu: Marketing Strategy Proposal for Advertising Agency
Autoři: Packová, Klára ; Mráček, Pavel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza rizik.; Marketing; marketingové strategie; Porterova analýza konkurence; SLEPT; SWOT; Marketing; marketing strategy; Porter´s competitive analysis; risk analysis.; SLEPT; SWOT

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/39099

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-224870


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet