Název:
Marketingový plán pro společnost Sika CZ, s.r.o.
Překlad názvu:
Marketing Plan for Company Sika CZ, Ltd.
Autoři:
Kucielová, Gabriela ; Chlada, František (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem mé diplomové práce s názvem Marketingový plán pro firmu Sika CZ, s.r.o. zabývající se produkcí stavební chemie, je analýza stávající situace podniku. V první části pod názvem Nejnovější teoretická východiska se věnuji návrhu metod, analýz a prvků marketingové komunikace, které jsou nezbytné pro navržení marketingového plánu. Obsahem analytické části je provedení jednotlivých analýz, které jsou podkladem pro následující část nazvanou Vlastní návrhy řešení. V kapitole Vlastní návrhy a řešení pak navrhuji komplexní marketingový plán, který firmě přispěje k dosažení zvolených cílů firmy.
The subject of my thesis, entitled A Marketing Plan for the company Sika CZ, Ltd, which deals in the production of chemicals for the building industry, is an analysis of the current situation of the company. The first part, entitled The Newest Theoretical Data, is devoted to a proposal of the methods, analyses and elements of marketing communication that are essential for the creation of a marketing plan. The analytical part of the thesis involves the individual analyses that form the basis for the following part, entitled My Proposals for a Solution. In the chapter My Proposals and Solutions, I subsequently put forth a comprehensive marketing plan that would lead to the attain-ment of the company’s specific goals.
Klíčová slova:
marketingový mix; Marketingový plán; marketingový vý-zkum; rozpočet.; strategie; SWOT analýza; budget.; marketing mix; Marketing plan; marketing research; strategy; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/21457