Original title:
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s maloobchodní prodejnou Neptun market
Translated title:
Marketing Research of the Customer Satisfaction of Retail Store Neptun Market
Authors:
Šperková, Ivana ; Růžičková, Soňa (referee) ; Novák, Petr (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Cílem diplomové práce je na základě získaných teoretických poznatků a práce v terénu provést marketingové šetření, které přinese pohled na spokojenost zákazníků v dané maloobchodní prodejně. Výsledky dotazníkového šetření současně s provedenými analýzami prostředí podniku poskytnou nezbytné podklady pro vytvoření návrhů a doporučení vedoucích ke zvýšení spokojenosti zákazníků a tím i dosažení cíle diplomové práce.
The objective of the thesis is on the basis of theoretical knowledge and fieldwork to conduct a marketing survey, which will evaluate customer satisfaction in the retail store. The results of the survey and analyses will provide necessary documents to develop proposals and recommendations leading to increased customer satisfaction and the objective of the thesis.
Keywords:
Customer; customer satisfaction; loyalty; marketing research; questioning; retail store.; dotazování; loajalita; maloobchodní prodejna.; marketingový výzkum; spokojenost zákazníka; Zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/27819