Original title:
Posilování konkurenceschopnosti podniku
Translated title:
Development of Competitiveness of Company
Authors:
Jašíčková, Kristýna ; Pavlas, Pavel (referee) ; Zich, Robert (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Cílem této diplomové práce je navrhnout opatření, která povedou k posílení konkurenceschopnosti společnosti VBC CZECH,s.r.o poskytující telekomunikační služby. Nejprve je analyzována společnost a poté externí a interní prostředí podniku. Na základě zjištěných výsledků jsou navržena opatření, která mají vést ke zvýšení konkurenceschopnosti podniku a posílení pozice na trhu telekomunikačních služeb.
The aim of this dissertation is to propose measures that will strengthen the competitiveness of VBC CZECH, s.r.o. company providing telecommunications services. At first the company itself is analyzed, and then the external and internal environment of a company. On the basics of results, the measures are being suggested, that should increase business competitiveness and strengthen its position in the market for telecommunications services.
Keywords:
Competition; competitive advantage; competitiveness; marketing; marketing mix; Konkurence; konkurenceschopnost; konkurenční výhoda; marketing; marketinogý mix
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/26750