Název:
Podnikatelský plán pro rozvoj existující firmy
Překlad názvu:
Business Plan for an Existing Company Development
Autoři:
Petříček, Radim ; Přibyl, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem diplomové práce je firma IdentCORE působící na trhu identifikačních RFID médií a potisku plastových karet jakožto distributor. Hlavním cílem práce je sestavení podnikatelského plánu, identifikace tržních a produktových příležitostí. Dále vymezení nových příležitostí expanze do některých zemí EU v segmentu RFID komponent. Teoretická část je věnována struktuře, účelu a obsahu podnikatelského plánu společně s definicemi využitých analýz. Praktická část se poté zabývá samotným podnikatelským záměrem s konkrétními dosaženými hodnotami a hodnocením. Výstupem práce je společnost IdentCORE s. r.o. se stanoveným finančním plánem, návrh inovace v produktovém portfoliu a úspěšné implementace e-shopu s novou webovou prezentací.
The subject of this thesis is the IdentCORE company operating in the area of identification RFID media and plastic cards printing as a distributor and reseller. The main goal is to build a business plan and to identify the market and product opportunities. Another goal is to identify new opportunities on one of the markets of the EU in the segment of RFID component. The theoretical part is dedicated to the structure, purpose and content of a business plan together with the definitions of the analysis used in this project. The practical part of the business plan itself deals with specific values achieved and the evaluation of those observed. As an output of this work, the establishment of the IdentCORE company with a defined financial plan, design innovation in service offerings and successful implementation of e-shop with a new web presentation, was put in process.
Klíčová slova:
identifikační média; marketingový plán; Podnikatelský záměr; strategické cíle.; Business plan; development.; identification media; marketing plan; strategic objectives
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/21231