Název:
Návrh marketingového mixu
Překlad názvu:
The Marketing Mix Proposal
Autoři:
Miholová, Pavla ; Pokorný, Jan (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na vymezení marketingového mixu ve vybrané společnosti. Popisuje, jak by měl vypadat marketingový mix a spokojený zákazník. Práce obsahuje návrhy na zlepšení spokojenosti zákazníků, které by mohly přispět k rozvoji a zvyšování úspěšnosti společnosti.
The thesis focuses on the definition of the marketing mix in the selected companies. Describes how should look the marketing mix and a satisfied customer. The work contains proposals to improving customer satisfaction, which could contribute to the development and success of the company.
Klíčová slova:
komunikační mix; Marketingový mix; spokojenost; společnost; vztah; zákazník; communication mix; company; customer; Marketing mix; relationship; satisfaction
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/13087