Název: Strategie vstupu zahraničního podniku na český trh
Překlad názvu: Foreign Company's Strategy for Entering the Czech Market
Autoři: Svoboda, Luděk ; Švejda, Mojmír (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: alternativní marketingové metody; cross-docking; Guerilla marketing; internacionalizace podniku; Mezinárodní marketing; německý pivovar; strategie vstupu na zahraniční trh; virální marketing; alternative marketing techniques; cross-docking; german brewery; Guerilla marketing; International marketing; internationalization of the company; strategies for entering the foreign market; viral marketing

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/3150

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-223259


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2023-09-10.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet