Original title:
Komunikační strategie pro firmu Chytej.cz
Translated title:
Communication Strategy for Firm Chytej.cz
Authors:
Měřička, Radim ; Mráček, Pavel (referee) ; Mráček, Pavel (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Práce pojednává o možnostech firmy, jejíž aktivity se soustřeďují na prostředí internetu. Kromě provozování portálu pro rybáře se společnost zabývá výrobou instruktážních a výpravných filmů s rybářskou tématikou. V práci jsou hledány způsoby, jak přistupovat k rozdílným zájmovým skupinám a jak u nich své služby propagovat. Závěrem práce je několik návrhů, které by mohla firma za účelem svého růstu učinit.
The thesis deals with potentialities of a company, whose activities are focused in the intrnet environment. Together with maintaining a fisherman portal, the company is involved in producing instructional and narrative movies with fishing themes. In the thesis, different ways to approach special interest groups are discussed, as well as different means of advertising services to these groups. The thesis concludes in several proposals, that may result in the company growth.
Keywords:
communication strategy; fish; fishing; internet; portal; server; web; www; internet; komunikační strategie; portál; rybaření; ryby; server; vortál; web; www
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/13417