Original title:
Analýza a strategie činnosti společnosti Progressplast na domácím a zahraničním trhu, srovnání, konkurence
Authors:
Beran, Václav ; Sztogrynová, Miroslava (advisor) ; Bílková, Jana (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2006
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií a navazujícími aktivitami společnosti Progressplast na domácím a převážně zahraničním trhu plastů a obalových materiálů. Pozornost je věnována silným a slabým stránkám společnosti v nejdůležitějších oblastech marketingové strategie (formy vstupy na zahraniční trh, cenová politika, komunikační politika a samozřejmě samotnému výrobku, dále domácí a zahraniční konkurenci, rovněž analyzuje vývoj na evropském a světovém trhu.
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/443