Original title: Analýza a strategie činnosti společnosti Progressplast na domácím a zahraničním trhu, srovnání, konkurence
Authors: Beran, Václav ; Sztogrynová, Miroslava (advisor) ; Bílková, Jana (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2006
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií a navazujícími aktivitami společnosti Progressplast na domácím a převážně zahraničním trhu plastů a obalových materiálů. Pozornost je věnována silným a slabým stránkám společnosti v nejdůležitějších oblastech marketingové strategie (formy vstupy na zahraniční trh, cenová politika, komunikační politika a samozřejmě samotnému výrobku, dále domácí a zahraniční konkurenci, rovněž analyzuje vývoj na evropském a světovém trhu.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/443

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-222


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share