Název:
Analýza a strategie činnosti společnosti Progressplast na domácím a zahraničním trhu, srovnání, konkurence
Autoři:
Beran, Václav ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Bílková, Jana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2006
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií a navazujícími aktivitami společnosti Progressplast na domácím a převážně zahraničním trhu plastů a obalových materiálů. Pozornost je věnována silným a slabým stránkám společnosti v nejdůležitějších oblastech marketingové strategie (formy vstupy na zahraniční trh, cenová politika, komunikační politika a samozřejmě samotnému výrobku, dále domácí a zahraniční konkurenci, rovněž analyzuje vývoj na evropském a světovém trhu.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/443