Original title:
Využití internetu v marketingu firmy zaměřené na prodej automobilových doplňků
Translated title:
Internet utilization in marketing of company aimed at selling car accessories
Authors:
Kadlec, Petr ; Weirich, Pavel (referee) ; Koleňák, Jiří (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Internetové obchodování se stalo běžnou součástí životů mnoha lidí. Ruku v ruce s ním jde také propagace, která se postupně přesouvá od klasických médií k on-line podobě. Cílem této práce je zmapovat možnosti marketingu a propagace na internetu a aplikovat tyto poznatky v praxi na již existující a provozovaný elektronický obchod.
Internet trading had became common part of life to many people. Link to that walks also publicity that step by step moves from classical media to on-line formats. Aim of this thesis is chart possibilities of marketing and publicity on the internet and apply these pieces of knowledge practically on already running e-shop.
Keywords:
ads formats; advertising; Internet marketing; internet shop – e-shop; SEO – search engine optimization; Internetový marketing; internetový obchod – e-shop; reklama; reklamní formáty; SEO – optimalizace pro vyhledávače
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/16806