Original title:
Podnikateľský plán personálnej agentúry zameranej na IT
Translated title:
Business plan of a personal agency focused on IT
Authors:
Strapatý, Michal ; Habrmanová, Blanka (advisor) ; Mareš, Jan (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Diplomová práca sa zameriava na problematiku vytvorenia business plánu pre personálnu agentúru so špecializáciou na odvetvie informačných technológií. V teoretickej časti práce sú popísané všeobecne zásady tvorby podnikateľského plánu a špecifiká personálnych agentúr. V praktickej časti nasleduje uplatnenie týchto poznatkov na konkrétnom projekte a tiež analýza, či je takýto projekt uskutočniteľný. Praktická časť priamo naväzuje na teoretickú a aplikuje tieto poznatky ako napríklad marketingový plán, finančný plán a pod. na konkrétnom projekte. V analytickej časti sa nachádza analýza mikrookolia a makrookolia.Diplomová práce se zaměřuje na problematiku vytvoření business plánu pro personální agentúru se specializaci na odvětví informačních technológií. V teoretické části jsou popsané všeobecní zásady tvorby podnikatelského plánu a špecifiká personálních agentúr. V praktické části nasleduje uplatnení těchto poznatků na konkrétním projektu a též analýza, jestli je takýto projekt proveditelný. Praktická část navazuje přímo na teoretickou a aplikuje této poznatky jako například marketingový plán, finanční plán a pod. na konkrétním projektu. V analytické části se nachází analýza mikrookolí a makrookolí.The diploma thesis is focused on the topic of creation a business plan for a personal agency with specialization on information technology industry. There are described general rules of writing the business plan as well as specifics of personal agencies in the theoretical part. The practical part applies this theoretical knowledge on the specific case and there is also a feasibility analysis of such a project. Practical part follows the theoretical one and applies the knowlege sucha s marketing plan, financial plan etc. on the specific project. There is also analysis of micro and macro environment.
Keywords:
business plan; information and telecommunication industry; personal agency; informační a telekomunikační odvětví; personální agentúra; podnikatelský plán
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/51053