Original title:
Podnikateľský plán portálu dyes.
Translated title:
Business plan of the portal dyes.
Authors:
Filčák, Boris ; Dvořáček, Jiří (advisor) ; Mišík, Igor (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Táto bakalárska práca je zameraná na vypracovanie podnikateľského plánu internetového umeleckého portálu, ktorého víziou je vniesť umenie do bežného života pri súčasnej podpore talentovaných ľudí. Cieľom práce je predovšetkým zhodnotiť životaschopnosť projektu a preukázať jeho potenciál. V teoretickej časti sú definované základné pojmy podnikania a podnikateľského plánu a je tiež popísané, ako sa podnikateľský plán zostavuje. V praktickej časti je vypracovaný konkrétny podnikateľský plán, ktorého súčasťou je popis podnikateľskej príležitosti, popis služby, stanovenie strategických cieľov podniku, analýza konkurencie, popis potenciálnych trhov, marketingová stratégia, SWOT analýza a finančný plán.Tahle bakalářská práce je zaměřena na vypracování podnikatelského plánu portálu, jehož vizí je vnést umění do běžného života za současné podpory talentovaných lidí. Cílem práce je především zhodnotit životaschopnost projektu a prokázat jeho potenciál. V teoretické části jsou definované základní pojmy podnikání a podnikatelského plánu a je taktéž popsané, jak se podnikatelský plán sestavuje. V praktické části je vypracovaný konkrétní podnikatelský plán, jehož součástí je popis podnikatelské příležitosti, popis služby, stanovení strategických cílů podniku, analýza konkurence, popis potenciálních trhů, marketingová strategie, SWOT analýza a finanční plán.This bachelors thesis is focused on creation of a business plan of designers based internet portal, whose vision is to bring art to everyday life while supporting talented artists. The main goal of this thesis is to evaluate the viability of the project and show its potential. In the theoretical part are defined basic terms regarding entrepreneurship and business plan, and a guideline how to create a business plan. In the practical part, there is the particular business plan, which consists of description of the business opportunity, service description, determination of strategic goals, competition analysis, description of potential markets, marketing strategy, SWOT analysis and financial plan.
Keywords:
Business plan; e-shop; entrepreneurship; e-shop; podnikatelský plán; Podnikání
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/50921