Original title:
Podnikatelský plán - internetový portál JakáPráce.cz
Translated title:
Business Plan - start-up project JakáPráce.cz
Authors:
Šusták, Michal ; Přibil, Jiří (advisor) ; Zelená, Veronika (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem diplomové práce je návrh marketingového plánu a strategie pro start-up projekt s hodnocením zaměstnavatelů. Teoretickým základem práce jsou poznatky z oblasti marketingu, online marketingu a motivace pracovního jednání. Praktická část obsahuje analýzu konkurentů na zahraničním a lokálním trhu, návrh produktu a strategickou marketingovou analýzu. Závěrem práce je vyhodnocení jednotlivých částí a rozhodnutí o realizaci projektu.The objective of this thesis is a setup of marketing plan and strategy proposition for a start-up project based on an online employers evaluation. The theoretical background of the thesis are essential elements of marketing, online marketing and organizational behavior. The practical part contains an analysis of local and even global market competitors, product design and strategic marketing analysis. Conclusion of the thesis is the feasibility study of the project with an estimation of the break even.
Keywords:
business plan; marketing; marketing plan; marketing strategy; online marketing; marketing; marketingová strategie; marketingový plán; online marketing; podnikatelský plán
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/51428