Original title:
Marketingová strategie nové značky hodinek na českém trhu
Translated title:
Marketing Strategy of a New Watch Brand for the Czech Market
Authors:
Vláhová, Alžběta ; Průša, Přemysl (advisor) ; Asmalovskij, Alexandr (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] V rámci strategického plánování firmy Jasněna Vláhová s.r.o. vznikl v návaznosti na nedostatečné uspokojení mladých zákaznic stávajícím sortimentem nápad na tvorbu zcela nové značky SUNDAY ROSE. Ta dává důraz na zapamatovatelný design a zážitek spojený s nákupní atmosférou, jež cílová skupina vyžaduje. Tato bakalářské obsahuje komplexní marketingovou strategii pro tuto značku, návrh jejího marketingového mixu a to v několika částech rozdělený na B2B a B2C segment. Současně i doporučuje změny pro současné produktové řady firmy.As a part of the Jasněna Vláhová s.r.o. company's strategic planning, considering unsufficient satisfaction of the young customers by the current offer, there arose an idea of creating a completely new brand called SUNDAY ROSE. It puts emphasis on a memorable design and an experience given by the remarkable shopping atmosphere, which the target audience requires. This thesis contains a comprehesive marketing strategy for this brand, a design of its marketing mix, which is in several parts devided into B2B and B2C segments. At the same time, it suggests changes for the company's current product lines.
Keywords:
brand; jvd; marketing; sunday rose; watch; hodinky; jvd; marketing; strategie; sunday rose
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/49918