Název:
Формирования и развитие организационной культуры предприятия на примере ОАО «Сбербанк России»
Překlad názvu:
Формирования и развитие организационной культуры предприятия на примере ОАО «Сбербанк России»
Autoři:
Esaul, Yaroslav ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Vladimirova, Svetlana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Předmětem bakalářské práce je studium a rozvoj organizační kultury OJSC "Sberbank Ruska". Cílem této práce je, aby zvážila, analyzuje informace, organizační chování, řízení a dalších faktorů, které jsou odvozeny od vztahu zaměstnanců, principy, cíle, cíle, systém řízení, esence organizačního chování na příkladu společnosti JSC "Sberbank Ruska". Sberbank Ruska byl založen v zádech v roce 1841 Nicholas já, to funguje dodnes považován za jeden z největších a nejúspěšnějších bank v Ruské federaci. Bakalářská práce se skládá ze tří hlavních kapitol. První kapitola obsahuje teoretické aspekty organizační kultury a jejích úrovních, prvky a důležitosti. Druhá kapitola nese charakteristický analýzu médií a výzkumu organizační kultury na příkladu Sberbank. A v poslední kapitole obsahuje studie organizační kultury, opatření k jeho zlepšení a hodnocení očekávané účinnosti.The subject of the bachelor work is the research and development of organizational culture of OJSC "Sberbank of Russia". The aim of thist thesis is consideration and analyzing informational, organizational behavior, management and other factors, which follows from the relationship of employees, principles, goals, objectives, management system and the essence of organizational behavior on the example of JSC "Sberbank of Russia". Sberbank of Russia was founded in 1841 by Nicholas I, it functions to this day, considered one of the biggest and most successful banks in the Russian Federation. Bachelor work consists of three main chapters. The first chapter contains theoretical aspects of organizational culture and its levels, elements and importance. The second chapter consist of the characteristic, media analysis and researchment of organizational culture on the example of Sberbank. And the last chapter contains studies of organizational culture, measures for its improvement and assessment of the proposed effectiveness.
Klíčová slova:
analýza; kultura; organizace; Sberbank; studie; Analysis; Culture; Organization; Research; Sberbank
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/51390