Název:
Analýza a zhodnocení lokální marketingové kampaně "Vyrobené na Slovensku".
Překlad názvu:
Analysis of local marketing campaign Made in Slovakia.
Autoři:
Šmotková, Vendula ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Tatičová, Lucia (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá lokální marketingovou kampaní Vyrobené na Slovensku, mezinárodní farmaceutické společnosti GlaxoSmithKline s.r.o. Primárním cílem práce je komplexní analýza a zhodnocení úspěšnosti vybrané kampaně, která byla vytvořena lokálně pro slovenský trh. Práce je rozdělena do několika na sebe navazujících celků, kdy teoretická část je věnována poznatkům z marketingové komunikace, komunikačnímu mixu a hodnocení efektivity marketingových kampaní. Následuje kapitola o problematice lokálních a globálních kampaní v souvislosti s marketingovou komunikací. V praktické části je pak představena společnost GSK s.r.o. a marketingová kampaň Vyrobené na Slovensku, kdy převážná část je zaměřena na jednotlivé fáze její přípravy a samotnou realizaci. V poslední části je pak zhodnocena úspěšnost a efektivita kampaně na základě získaných prodejních dat a výsledků spotřebitelské promoce. Závěrem jsou shrnuty zjištěné skutečnosti a navržena doporučení pro tvorbu následujících obdobných marketingových kampaní společnosti GSK.The diploma thesis focuses on local marketing campaign Made in Slovakia, created by international pharmaceutical company GlaxoSmithKline Ltd. The primary aim of this paper is to analyze a evaluate success of the campaign, which was created locally for the Slovak market. This paper is divided into several parts. The theoretical part deals with marketing communication, communication mix and evaluating of the effectiveness of marketing campaigns. The following chapter is focused on the issue of local and global marketing campaigns in connection with marketing communication. The practical part then introduces company GSK Ltd. and marketing campaign Made in Slovakia. The major part describes several phases of its preparation and implementation. Next section is devoted to the success and effectiveness of the campaign, based on sales data and the results of consumer promotion. The final chapter summarizes the key results and solutions of improving this area, especially for creating new GSK marketing campaigns.
Klíčová slova:
Analýza marketingové kampaně; GSK; lokální kampaň; marketingová komunikace; Vyrobené na Slovensku; Analysis of marketing campaign; GSK; local campaign; Made in Slovakia; marketing communication
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/51098