Original title:
Marketingová strategie společnosti Christrio, s. r. o.
Translated title:
The marketing strategy of Christrio, s. r. o.
Authors:
Nguyen Van, Ngoc ; Vávra, Oldřich (advisor) ; Mareš, Jan (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Předkládaná bakalářská práce zkoumá marketingovou strategii společnosti Christrio, s. r. o. v oblasti nehtové kosmetiky na trhu B2B. Primárním cílem práce je analýza stávající marketingové strategie se zaměřením na trhu B2B a dílčím cílem je navržení zlepšení dosavadních marketingových aktivit. Teoretická část práce popisuje marketingové prostředí, marketingovou strategii a její taktické nástroje. V praktické části je představen profil společnosti Christrio, s. r. o., analýza marketingového prostředí společnosti, její marketingová strategie a dílčí složky marketingového mixu.The bachelor's thesis presented analyses marketing strategy in the field of nail cosmetics on B2B market of the company Christrio, s. r. o. The main objective of the thesis is analysis of the current marketing strategy with the focus on B2B market, and sub-objective purpose is to propose melioration of existing marketing activities. The theoretical part describes marketing environment, marketing strategy and their tactical marketing tools. In the practical part the profile of the company Christrio, s. r. o., the analysis of company's marketing environment, its marketing strategy and the marketing mix sub-components are introduced.
Keywords:
B2B market; marketing mix; marketing strategy; B2B trh; marketingová strategie; marketingový mix
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/50870