Název:
Marketingová strategie orchestru Berg
Překlad názvu:
Marketing strategy of Berg Orchestra
Autoři:
Kašpráková, Soňa ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Vítová Dušková, Marie (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce je vytvořit základ marketingové strategie Orchestru Berg a navrhnout marketingová opatření v souvislosti se zaměřením na novou cílovou skupinu lidí mladších třiceti let. Teoretická část pojednává o marketingu orchestrů, popisuje specifika marketingového mixu a problematiku segmentace, targetingu a positioningu. Dále se zaměřuje na oblast marketingového výzkumu, především tedy na výzkum kvalitativní, který je následně použit v praktické části. Praktická část představuje Orchestr Berg, jeho poslání, marketing a analýzu subjektu za použití metody SWOT. Dále je předložen samotný kvalitativní výzkum a hloubkové rozhovory provedené na devíti respondentech. V závěru praktické části jsou navržena opatření marketingové strategie s doporučeními vycházejícími z provedeného kvalitativního výzkumu.The main goal of this diploma thesis is to create a base of marketing strategy of Berg Orchestra, because of focusing on new target group of younger audience. Theoretical part describes marketing of orchestras and specifics of marketing mix, then issues of segmentation, targeting and positioning. This part also focuses on marketing research, especially on quality research, which is used in practical part of this thesis. Practical part introduces Berg Orchestra, its aims, marketing and analysis through SWOT. Then it offers the quality research itself and in-depth interviews with nine respondents. At the end of this part there is an approximate framework of new marketing strategy with suggestions coming from the applied research.
Klíčová slova:
cílová skupina; kvalitativní výzkum; marketing kultury; orchestr; strategický marketing; cultural marketing; marketing strategy; orchestra; quality research; target group
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50811