Název: The Effects of Online and Offline Marketing on Consumer Behavior in the UAE Telecommunication Industry
Překlad názvu: Vplyvy online a offline marketing na spotřebitelské chování v telekomunikačním průmyslu Spojených arabských emirátech
Autoři: Makovská, Simona ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: chování spotřebitele; Offline marketing; Online marketing; Spojené arabské emiráty; telekomunikační průmysl; Consumer Behavior; Offline Marketing; Online Marketing; Telecommunication Industry; United Arab Emirates

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50635

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205336


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet