Název:
OSOBNÍ BRAND A JEHO VÝZNAM NA ZAČÁTKU PROFESNÍ KARIÉRY
Překlad názvu:
Personal brand and its importance at the beginning of a professional career
Autoři:
Duben, Lukáš ; Říha, David (vedoucí práce) ; Schapiro, Katarina Emma (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá problematikou osobního brandu a jeho významem na začátku profesní kariéry. V teoretické rovině vymezuje pojem značka, na jehož základě dále analyzuje osobní brand včetně jeho jednotlivých prvků spolu s charakteristikou osobního brandingu a komunikačního mixu ve vztahu k osobnímu brandu. Tyto poznatky jsou dále implementovány a využívány v praktické rovině této práce. Výzkum provedený dotazníkovým šetřením vede k naplnění hlavního cíle práce, jenž spočívá v zjištění, jaký je význam osobního brandu pro vysokoškolské studenty a absolventy. Praktické návrhy a doporučení dále vychází z analýzy výsledků provedeného výzkumu a charakteristiky jednotlivých pojmů, přičemž se tak propojuje teoretická a praktická rovina.This bachelor thesis focuses on the issue of personal brand and its importance at the beginning of a professional career. On a theoretical level this thesis defines the term "brand", and based on this definition further analyzes a personal brand, including its individual elements, together with the characteristics of personal branding and communication mix in relation to personal brand. These findings are further implemented and utilized on a practical level of this thesis. The research conducted in a form of a questionnaire fulfills the primary objective of discovering the importance of a personal brand to college students and graduates. Practical suggestion and recommendations are based on the analysis of the research results and on certain aspect of the individual terms while merging theoretical and practical levels.
Klíčová slova:
komunikační mix; osobní brand; osobní branding; strategický marketing; communication mix; marketing strategy; personal brand; personal branding
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50620