Název:
Analýza nákupního chování studentů vysokých škol na českém retailingovém trhu
Překlad názvu:
Analysis of university students' consumer behavior in the Czech retail market
Autoři:
Volák, Jan ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Šrám, Ivan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupního chování vysokoškolských studentů na českém retailingovém trhu. Jejím cílem je definovat faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele a pomocí sběru dat prokázat jejich vliv na nákupní rozhodování spotřebitele. V prvních dvou částech jsou charakterizovány pojmy nákupní chování a spotřebitelův rozhodovací proces. Ve třetí až šesté části dochází k interpretaci výsledků sběru dat a jejich porovnání se současnými trendy v chování českého spotřebitele. Závěrečná část shrnuje veškeré poznatky v oblasti nákupního chování studentů vysokých škol na českém retailingovém trhu.The thesis aims to analyse a university students' consumer behaviour in the Czech retail market. Its objective is to define the factors influencing the consumer behaviour and demonstrate their impact on consumer buying decision process. The key terms such as consumer behaviour and consumer buying decision process are characterized in the first two parts of the thesis. The following four parts interpret the results of the data gathering and compare them to the current Czech consumer behaviour trends. The final, seventh part summarizes all the findings in the field of consumer behaviour of university students in the Czech retail market.
Klíčová slova:
nákupní chování; spotřebitelův rozhodovací proces; vliv reklamy; Consumer behaviour; Consumer buying decision process; Impact of the commercial
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49665