Original title: Postavení privátní značky obchodního řetězce
Translated title: Market position of a private label
Authors: KŘEMENOVÁ, Michaela
Document type: Bachelor's theses
Year: 2016
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: consumers; marketing research; private label; questionnaire survey; retail chain; dotazníkové šetření; marketingový výzkum; obchodní řetězec; privátní značka; zákazníci
Citation: KŘEMENOVÁ, Michaela. Postavení privátní značky obchodního řetězce. České Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/41591

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-204605


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2016-05-31, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share