Název:
Dotační možnosti pro školy a jejich využívání
Překlad názvu:
Subsidy Possibilities for Schools and Their Use
Autoři:
POHOŘALOVÁ, Pavla Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce je specializována na příspěvkové organizace, zejména poté školy a způsoby financování jejich činnosti. Dále obsahuje informace o strukturální politice Evropské unie. Cílem práce je analýza užívání evropských financí českými žáky a studenty. Uvedení do příspěvkové organizace je následován způsoby financování škol, dotacemi v rámci ČR a Evropské unie. Poté následuje pojednání o strukturální politice. Dále jsou zde uvedeny informace o jednotlivých programovacích obdobích minulé a probíhající. Praktická část poté pojednává o jednotlivých projektech, které byly či jsou realizovány na vybraných školách. Krátký úvod vybraných škol následuje popis již ukončených projektů, včetně analýzy jejich využití a přínosu pedagogům, žákům či studentům a dané škole jako takové. Dále následuje popis a analýza probíhajících projektů. Práce je poté zakončená plány vybraných škol do příštích let aktuálního programovacího období. The work is dedicated to the state-funded institution,mainly to schools and their financing. There is the information about the structural policy of the European Union,too.The object of this work is to analyse an use of European finance by the Czech students. An introduction to the subject of state-funded institution and financing of schools is followed by the Czech and the European subsidies. Moreover, there is the information about individual programming periods the last periods and ongoing period. A real case study of financing of schools and programming periods is introduced in the practical part of this work. The case study takes place in the chosen schools. First, a description of the ongoing projects in these schools is carried out together with an analysis of their use by students and efficiency for them. The work concludes with a plan of ongoing projects to the next years of present programming period.
Klíčová slova:
Dotace; Evropská unie; Programovací období; Projekt; Strukturální politika; Škola; European Union; Fund; Programming period; Project; School; Structural policy Citace: POHOŘALOVÁ, Pavla. Dotační možnosti pro školy a jejich využívání. České Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/37928