Název:
Mystery shopping a jeho využití v maloobchodě
Překlad názvu:
Mystery shopping and its use in retail
Autoři:
Jech, David ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Záměrem mé práce je popsat stav a formu využívání Mystery shoppingu ve společnosti Globus a především využití této metody výzkumu, která zachycuje chování, vystupování, sortimentní odbornost a jednání našeho personálu při kontaktu se zákazníkem, jako vhodného nástroje pro získání informací o slabých a silných stránkách našich služeb, chování našich zaměstnanců, možnosti diferenciace od konkurence a také jako nástroje pro rozvoj a motivaci zaměstnanců.The aim of my thesis is to describe the condition and form of using Mystery shopping at Globus. Particulary the use of this method of research that captures the behavior, appearance, product expertise and actions our staff in contact with the customer, as a useful tool for obtaining informations about the weakness and strengths of our services, behavior our employees, the possibility of differentiation from competitors and also as a tool for development and employee motivation.
Klíčová slova:
Fiktivní nákup; Mystery shopper; Mystery shopping; Obchodník; Servis; Spotřebitel; Consumer; Fictitious purchase; Merchant; Mystery shopper; Mystery shopping; Service
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48426