Název:
Tvorba komunikační kampaně online služby Plechovkátor
Překlad názvu:
Development of Communication Campaign for Online Service Plechovkátor
Autoři:
Soural, Martin ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je vytvořit komunikační strategii, komunikační plán a plán komunikační kampaně pro novou online službu na výrobu customizovaných nápojů pro koncového zákazníka značky Plechovkátor. Splnění cíle je docíleno analýzou komunikačních mechanismů konkurence, analýzou cílové skupiny a následnou implementací poznatků z analýzy do komunikační strategie, komunikačního plánu a plánu vlastní komunikační kampaně. V této práci jsem navrhnul reálně využitelnou komunikační kampaň služby Plechovkátor pro rok 2016.The aim of this thesis is to develop a communication strategy, communication plan and communication campaign for a new online service Plechovkátor, that is used to create private label beverages for the end consumer. The objective is achieved by analyzing communication mechanisms of competition, analysing brand's target group and subsequent implementation of findings from the analysis to the strategy and plan of the comunication campaign.The main result of this thesis is a communication campaign for the brand Plechovkátor that can be used in real life.
Klíčová slova:
analýza cílové skupiny; analýza konkurence; customizované nápoje; komunikační kampaň; Plechovkátor; can creator; communication campaign; competition analysis; custom label beverages; target group analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48638