Název:
Strategický marketing vybrané lezecké stěny
Překlad názvu:
Strategic marketing of the chosen climbing centre
Autoři:
Kotrbová, Daniela ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Rakovičová, Marcela (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá strategickým marketingem lezecké stěny BigWall Vysočany a je zaměřena na výzkum spokojenosti zákazníků a na srovnání pohledů zákazníka a provozovatele. Cílem této diplomové práce je analýza zákaznické spokojenosti a zákaznické vnímání strategie tohoto centra. Tato práce je rozdělena do šesti částí: úvod, teoretická část, metodologická část, část věnující se představení lezeckého centra BigWall, dotazníková šetření a závěr. Teoretická část se zabývá marketingem služeb, strategickým marketingem a marketingovým plánem. V metodologické části jsou popsány metody výzkumu a je uvedena metodika vyhodnocení. Část věnovaná lezeckému centru BigWall rozebírá marketingový mix a specifika lezeckého sektoru. Dotazníková šetření jsou zaměřena na výzkum spokojenosti mezi zákazníky tohoto centra. Závěr práce obsahuje shrnutí výzkumu a navržená doporučení pro zlepšení marketingové strategie lezeckého centra BigWall.This Diploma Thesis describes strategic marketing of climbing centre BigWall Vysočany and is focused on the analysis of customer's satisfaction and comparism customer's and shopkeeper's opinions. The goal of this Diploma Thesis is to analyse customer's satisfaction and perception of strategy of this climbing centre. This paper is divided into six parts: an introduction, a theoretical part, a methodological part, a part targetted on an introduction of climbing centre BigWall, a research and a conclusion. The theoretical part is focused on services marketing, strategic marketing and marketing plan. The methodological part describes the method of analysis and methodology for evaluating the research. Next section consists of the marketing mix of BigWall and the specifics of the climbing sector. Next section is focused on the research of satisfaction among customers of this climbing centre. The conclusion contains a summary of the analysis as well as suggested recommendations to improve the strategy of the climbing centre BigWall.
Klíčová slova:
Lezecké centrum BigWall Vysočany; Marketingová strategie; Spokojenost; Climbing centre BigWall Vysočany; Marketing strategy; Satisfaction
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48597