Název:
Návrh inbound marketingové strategie společnosti Egerfish s.r.o.
Překlad názvu:
The proposition of inbound marketing strategy of Egerfish s.r.o.
Autoři:
Minaříková, Petra ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je návrh inbound marketingové strategie společnosti Egerfish s.r.o. Egerfish je výrobně-velkoobchodní společnost na trhu rybářských potřeb s vlastními značkami Sema a Suretti. Egerfish obchoduje obchodu výhradně s maloobchodníky v rámci B2B vztahů. Návrh inbound marketingové strategie je založen na analýzách společnosti a trhu rybářských potřeb v ČR. Metody, které byly použity pro vytvoření návrhu inbound marketingové strategie, byly konzultace s odborníky na trhu rybářských potřeb a v oblasti online marketingu, dotazníkové šetření a osobní pozorování v rámci vyhledávání na internetu. Návrh inbound marketingové strategie předkládá nejefektivnější kanály a činnosti marketingové komunikace, které by měla Egerfish s.r.o. přijmout. Těmito kanály jsou především nově vytvořená webová stránka Sema-suretti.cz, facebooková stránka Sema Suretti a YouTube. Prostřednictvím těchto kanálů by se Egerfish měla soustředit na komunikaci s koncovými spotřebiteli (rybáři). Hlavním přínosem této práce je návrh komplexní marketingové strategie, společně s definicemi značek a modelových person, které Egerfish doposud neměla vytvořené.The objective of the diploma thesis is a proposition of inbound marketing strategy of Egerfish - a limited liability company. Egerfish is a manufacturing and wholesale company conducting business on the fishing tackle market. Egerfish´s products are sold under two brands - Sema and Suretti. Egerfish is trading exclusively with retailers within B2B relationship. The proposal of inbound marketing strategy is based on the company analysis and analysis of the fishing tackle market in the Czech Republic. The methods used for the inbound marketing strategy proposition were: consultation with specialists within fishing tackle market and within online marketing, survey and personal observation within Internet search. The proposition of inbound marketing strategy put forward the most effective mediums (or channels) that are mainly newly created website Sema-suretti.cz, Facebook page Sema Suretti and YouTube. Egerfish should focus on communication with its final consumers (fishermen) my means of these proposed mediums. The main contribution of this thesis is the proposition of a complex marketing strategy that was enriched by the definitions of brands and consumer "persons", which had not been created by the company yet.
Klíčová slova:
inbound marketing; marketingová strategie; návrh inbound marketingové strategie; inbound marketing; marketing strategy; proposition of inbound marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48516