Název: Řízení značky Axe a její marketingová komunikace
Překlad názvu: Brand management of Axe and it`s marketing communication
Autoři: Kadlec, Michal ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Špryňar, Jaroslav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Axe; marketingová komunikace; značka; Axe; brand; marketing communication

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48566

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-201585


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-01-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet