Original title:
Marketingová stratégia vybranej firmy
Translated title:
Marketing strategy of chosen company
Authors:
Čížová, Natália ; Procházková, Markéta (advisor) ; Andelová, Lucia (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Základným rysom dnešnej doby je neustála zmena. Svet sa stáva globalizovanejším, menia sa potreby a priania spotrebiteľov a mení sa aj samotný spotrebiteľ, ktorý je informovanejší a má väčšiu kúpnu silu. Technický a technologický pokrok mení spôsob, akým sa pozeráme na svet. Konkurencia sa posilňuje a modernizuje sa spôsob obchodovania. Kvôli všetkým týmto dôvodom je marketingová stratégia v mnohých ohľadoch pre firmy nevyhnutnosťou. Diplomová práca sa rozdeľuje na teoretickú a analytickú časť a jej hlavným cieľom je analýza a návrh marketingovej stratégie vybraného podniku s ohľadom na vypracovanú teoretickú časť, výsledky analýz a získané informácie.Základním rysem dnešní doby je neustálá změna. Svět se stává globalizovanější, mění se potřeby a přání spotřebitelů a mění se i samotný spotřebitel, který je informovanější a má větší kupní sílu. Technický a technologický pokrok mění způsob, jakým se díváme na svět. Konkurence sílí a modernizuje se způsob obchodování. Kvůli všem těmto důvodům je marketingová strategie v mnoha ohledech pro firmy nezbytností. Diplomová práce se dělí na teoretickou a analytickou část a jejím hlavním cílem je analýza a návrh marketingové strategie vybraného podniku s ohledem na vypracovanou teoretickou část, výsledky analýz a získané informace.The basic feature of our time is constant change. The world is becoming more globalized, needs and desires of consumers are changing and consumer is changing itself, because he is more informed and has greater purchasing power. Technical and technological progress changes the way we look at the world. Competition strengthens and the way of trading is modernizing. For all these reasons, the marketing strategy is in many ways a necessity for businesses. The diploma thesis is divided into theoretical and analytical part and the main objective is the analysis and proposal of marketing strategy of chosen company in regard to a theoretical part, analysis results and information obtained.
Keywords:
digital art; international business; internet marketing; marketing strategy; digitální umění; internetový marketing; marketingová strategie; mezinárodní společnost
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/48337