Název:
Segmentácia trhu kávy z pohľadu maloobchodu
Překlad názvu:
Segmentation of coffee market from the retail point of view
Autoři:
Kadilák, Michal ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Hlavným cieľom tejto diplomovej práce je identifikovať a popísať jednotlivé segmenty na trhu kávy v Českej republike, a následne vytvoriť marketingové doporučenia k ich zasiahnutiu. Naplnenie tohto cieľa nie je možné bez znalosti celého trhu a segmentov spotrebiteľov trhu kávy. K popisu trhu sú použité data agantúry Nielsen a k segmentácii zas data MML-TGI agentúry Median. K dokresleniu situácie na trhu kávy a overeniu stanovených hypotéz bol ešte realizovaný primárny kvalitatívny výskum formou individuálnych rozhovorov.Hlavním cílem této diplomové práce je identifikovat a popsat jednotlivé segmenty na trhu kávy v České republice, a následně vytvořit marketingová doporučení k jejich zasažení. Naplnění tohto cíle není možné bez znalosti celého trhu a segmentů spotřebitelů trhu kávy. K popisu trhu byla použita data agantury Nielsen, k segmentaci naopak data MML-TGI agentury Median. K dokreslení situace na trhu kávy a ověření stanovených hypotéz byl také realizován primární kvalitativní výzkum formou individuálnich rozhovorů.The main objective of this Masters thesis is to identify and describe segments of customers in coffee market in Czech republic. Furthermore objective is to formulate marketing recommendation on how to address those customers. To fullfil this goal is not be possible without deep knowledge of whole coffee market and of those customer segments. To understand the market itself, data from Nielsen agency are used. As to complete whole segmentation process MML-TGI data of Median agency are used. To paint the final picture of coffee market and to verify formulated hypothesis further qualitative research has been conducted in for of individual interviews.
Klíčová slova:
kvalitativní výzkum; kvantitativní výzkum; proces segmentace trhu; segmentace; trh kávy; coffee market; qualitative research; quantitative research; segmentation; segmentation process
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40667