Název:
Komparace vybraných cestovních kanceláří
Překlad názvu:
The comparison of chosen travel agencies
Autoři:
Horníková, Michaela ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce je zaměřena na komparaci CK Čedok a CK Alexandria na základě stanovených marketingových kritérií. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy související s činností cestovní kanceláře. Nejprve je definována cestovní kancelář, její funkce, charakteristika zájezdu a služeb poskytovaných cestovní kanceláří. Dále je uvedena definice marketingu, marketingového mixu a charakteristika jeho základních prvků. Praktická část se zabývá srovnáním nabídky zájezdů, cen a slevových akcí, distribucí a propagací CK Čedok s CK Alexandria. Poté jsou tyto informace vyhodnoceny pomocí SWOT analýzy. Závěr rekapituluje zásadní poznatky zjištěné při zpracování této práce.The bachelor's thesis is focused on the comparison of CK Čedok and CK Alexandria on the basis of stated marketing criteria. In the theoretical part, basic terms related to the activity of the travel agency are specified. At first is defined travel agency, its functions, characteristics of holiday package and services provided by travel agency. Further, the definition of marketing, marketing mix and characteristics of its basic elements are given. The practical part deals with the comparison of holiday package offer, prices and special offers, distribution and promotion of CK Čedok with CK Alexandria. Then the information is evaluated by SWOT analysis. The conclusion summarizes essential findings which were discovered in this thesis.
Klíčová slova:
cestovní kancelář; marketingový mix; zájezd; holiday package; marketing mix; travel agency
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41186