Název:
Nákupní rozhodování zákazníka na základě slevových nabídek
Překlad názvu:
Customer’s purchasing decision based on discount offers
Autoři:
Topičová, Kristýna ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Štirský, František (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zaměřuje na vliv slevových nabídek na nákupní rozhodování zákazníka z různých příjmových skupin. Teoretická část vysvětluje základní pojmy spjaté s marketingem. Dále se zabývá marketingovými strategiemi, tvorbou cen a cenovými změnami. V neposlední řadě je zde vysvětleno nákupní chování zákazníka a efektivita slevových nabídek dle loajálnosti zákazníků ke značce. V praktické části lze nalézt výsledky dotazníkového šetření, ze kterého jsem zjistila, jak lidé s různým měsíčním příjmem reagují na slevové nabídky drogistického zboží a jaká je loajalita respondentů k drogistickým značkám.Thesis of this bachelor work is focused on influence of the discounts on decisions of customers from different income groups. The theoretical part explains marketing key concepts. This part also describes marketing strategies, pricing and price changes. The attention is also paid to consumers' behaviour and discount efficiency based on loyalty. The practical part is made by a questionnaire survey. In the practical part, there are the results of the questionnaire survey of people's responses to discounts of toiletries and respondents' loyalty to brands.
Klíčová slova:
drogistické zboží; loajalita zákazníků; příjmové skupiny; slevy; discounts; income groups; loyalty of customers; toiletries
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41739