Název:
Výzkum trhu kurzů písemné komunikace
Překlad názvu:
The Market Research of The Written Communication Courses
Autoři:
Čeladníková, Tereza ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Ústředním tématem diplomové práce jsou kurzy písemné komunikace. Teoretická část je věnována podnikatelskému plánu a výzkumu trhu. V praktické části je popsán vývoj internetové komunikace, na který navazuje podnikatelský plán, ve kterém je rozpracován koncept kurzů písemné komunikace. Jádrem diplomové práce je výzkum trhu, jehož cílem je zjistit, zda má vybraná cílová skupina o tento typ kurzů zájem. Výzkum trhu sestává ze sekundárního a primárního výzkumu. Primární kvantitativní výzkum slouží k aktualizaci sekundárních dat. Jako metoda kvalitativního výzkumu byly použity individuální hloubkové rozhovory. Závěr práce zhodnocuje výsledky výzkumu trhu a slouží jako doporučení pro manažery vzdělávacích agentur.The principal theme of this work is the courses of written communication. The theoretical part mainly focuses on the business plan and the market research. The practical part describes the evolution of internet communication and continues with a business plan which comprises the concept of courses of written communication. Based on the market research, the goal of the work is to find out whether the chosen focus group would be interested in this kind of courses. The market research consists of the secondary and primary research. The primary quantitative research served as a tool to update the secondary data. As a qualitative research the author used the individual in-depth interviews. The work concludes by evaluating the results of the market research and serves as a recommendation for managers of educational institutions.
Klíčová slova:
internetová komunikace; podnikatelský plán; písemná komunikace; vzdělávání; výzkum trhu; business plan; education; internet communication; market research; written communication
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41604