Název:
Aplikace marketingu ve veterinární ordinaci
Překlad názvu:
The Application of Marketing in a Veterinary Clinic
Autoři:
Bartůňková, Vendula ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Řezáč, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se skládá ze dvou hlavních částí. V první, teoretické části, popisuji základní marketingové pojmy, jako je marketing, marketingový mix, SWOT analýza, či teoretická východiska mystery shoppingu. Ve druhé, praktické části se zabývám marketingovými aktivitami veterinární ordinace Zelená liška. Zprvu podrobněji představím veterinární ordinaci s její krátkou historií. Blíže se věnuji analýze konkurence pomocí mystery shoppingu a zhodnocení stávajících aktivit veterinární ordinace dle výsledků z dotazníkového šetření. Na základě výsledků z dotazníkového šetření a mystery shoppingu navrhnu doporučení na zlepšení stávající situace veterinární ordinace Zelená liška.This Bachelor Thesis consists of two main parts. The first part, theoretical, describes basic marketing terms such as marketing, marketing mix, SWOT Analysis and also provides theoretical description of the process of mystery shopping. The second part, practical, analyzes marketing activities of veterinary clinic Zelená liška. At first, the veterinary clinic is introduced together with its short history description. After that, the competitive landscape is analyzed through the method of mystery shopping and the current marketing activities are assessed with the help of questionnaire. Based on the results of those two research methods, recommendations for veterinary clinic Zelená liška were proposed.
Klíčová slova:
Marketing; Marketingový mix; Mystery shopping; Veterinární ordinace; Marketing; Marketing mix; Mystery shopping; Veterinary clinic
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40528