Název:
Využitie PPC marketingu v mobilných reklamných kampaniach (Optimalizácia mobilných kampaní v AVG Technologies)
Překlad názvu:
Use of PPC marketing in mobile advertising campaigns (Mobile campaign optimization in AVG Technologies)
Autoři:
Čierna, Katarína ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Melicharová, Kristýna (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Táto práca pojednáva o súčasných trendoch v mobilnom marketingu, štruktúre, veľkosti a fungovaní trhu s platenou mobilnou reklamou. Cieľom práce je definovať možnosti využitia mobilnej reklamy v dvoch základných segmentoch mobilnej reklame vo vyhľadávaní a mobilnej grafickej reklame. Odhaľuje, aká je úspešnosť platených mobilných reklamných kampaní a či je využívaná vo firemnej praxi. Posledná časť práce je praktická so zameraním na využívanie mobilnej reklamy firmou AVG Technologies. Uvádza spôsob, akým firma zvýšila počet inštalácií aplikácie a faktory, ktoré ovplyvňujú efektívnosť mobilnej reklamy v aplikáciách.Tato práce hovoří o současných trendech v mobilním marketingu, struktuře, velikosti a fungování trhu s placenou mobilní reklamou. Cílem práce je definovat možnosti využití mobilní reklamy ve dvou základních segmentech mobilní reklamě ve vyhladávání a mobilní grafické reklamě. Odhaluje, jaká je úspěšnost placených mobilných reklamných kampaní a jestli je využívaná ve firemní praxi. Poslední část práce je praktická se zaměřením na využití mobilné reklamy firmou AVG Technologies. Uvádí způsob, jakým společnost zvýšila počet instalací aplikace a faktory, které ovlivňují efektivnost mobilní reklamy v aplikacích.The thesis is focused on most recent trends in the mobile marketing industry, paid mobile advertising market structure, size and processes. The aim of the thesis is to define the possibilities of using mobile advertising in two basic segments mobile advertising in search and mobile display advertising. It provides performance results of the paid mobile advertising campaigns and their role in the corporate practice. The last part provides in-depth view about use of mobile advertising at the company AVG Technologies. It illustrates how the company increased the number of app installations and factors that influence the effectiveness of in-app advertising campaigns in general.
Klíčová slova:
Adwords; Google; mobilní marketing; mobilní reklama; reklama v aplikacích; reklamní kampaň; smarpthone; Adwords; Google; in-app ads; mobile ad campaign; mobile advertising; mobile display ads; mobile marketing; mobile search ads; online marketing; PPC; smartphone
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40349