Název:
Pivo jako motiv cestovního ruchu
Překlad názvu:
Beer as a stimulus of tourism in the Liberec region
Autoři:
Marek, Tomáš ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] V této práci je vymezen a charakterizován Liberecký kraj z pohledu geografického a z pohledu cestovního ruchu. Následně je v práci vymezeno pivo jako motiv cestovního ruchu, popsáno pivo v historických souvislostech a význam piva pro českou kulturu. Hlavní cílem práce je charakterizovat cestovní ruch spojený s pivem v Libereckém kraji, a to v jeho konkrétních podobách, shrnutí těchto poznatků a vytvoření doporučení. Pro tyto účely byly použity metody kompilace a komparace z dostupných sekundárních zdrojů a interview se zainteresovanými osobami. Dílčím cílem práce v praktické části je navrhnout produkt cestovního ruchu vycházející z nasbíraných informací v předešlé části práce, z vlastního pozorování, ale i ze sekundárních zdrojů jako jsou zprávy v periodickém nebo denním tisku nebo z rozhovorů se zainteresovanými osobami. Tento produkt má formu zájezdu za atraktivitami spojenými s pivem na vybraném území.The Liberec region is defined and characterized from the point of view of geography and tourism in the thesis. Next, beer is defined as a stimulus of tourism, it is described in historical context and the importance of beer for the Czech culture is described as well. The main aim of the thesis is to characterize tourism connected with beer in the Liberec region in its specific examples, to summarize these findings and to create recommendations. For these reasons, methods of compilation and comparizon gained from available secondary sources and interviews with interested parties were used. A partial goal of theses in the practical part is to design a product of tourism based on accumulated information from the previous part, an own observation, the secondary sources and the interviews with interested parties. This product has the form of a tour of the attractions connected with beer in a chosen area.
Klíčová slova:
Cestovní ruch; Liberecký kraj; Pivo; Beer; The Liberec region; tourism
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46057