Název:
Inbound marketing v kontextu tradičních nástrojů internetového marketingu
Překlad názvu:
Inbound marketing in the context of traditional online marketing methods
Autoři:
Novotný, Ondřej ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce má za cíl v první řadě představit inbound marketing jako novou metodu neplacené propagace na internetu a na základě vlastního výzkumu dále zhodnotit jeho vhodnost pro vybrané obory podnikání. Výzkum je proveden na vzorku 69 zkoumaných webů rozdělených do sedmi oborů. Po následném zkoumání zdrojů návštěvnosti a jejich efektivity založené na relativním vyjádření konverzních poměrů je zhodnocena vhodnost aplikace této metody pro jednotlivé obory. Druhým dílčím cílem je návrh inbound marketingové strategie pro vybraný web založené na poznatcích z praktické části práce.This diploma thesis aims primarily to present inbound marketing as a new method of free propagation on the Internet and on the basis of my own research to further evaluate its suitability for selected business sectors. Research is conducted on a sample of 69 websites divided into seven sectors. After successive investigation of traffic sources and their effectiveness based on the relative expression of conversion rate the suitability of this method for particular sectors is judged. The second objective is a design of inbound marketing strategy for selected web based on knowledge from the practical part of thesis.
Klíčová slova:
inbound marketing; internetový marketing; online reklama; SEO; inbound marketing; online advertising; online marketing; SEO
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/43431