Název:
Analýza nabídky vybrané cestovní kanceláře
Překlad názvu:
The offer analysis of chosen travel agency
Autoři:
Ripplová, Natálie ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tématem této bakalářské práce je analýza nabídky cestovní kanceláře Alexandria. V první části jsou vysvětleny základní pojmy související s činností cestovních kanceláří. Cestovní kanceláře jsou charakterizovány. Zdůrazněny jsou povinnosti cestovních kanceláří, zejména nutnost uzavřít smluvní povinné pojištění proti úpadku. Dále jsou objasněny podmínky pro získání koncesní listiny. První kapitola je věnována také všeobecným a záručním podmínkám. V druhé části práce je cestovní kancelář Alexandria představena. Následně je podrobně analyzována její nabídka. V této části jsou popsány služby, které Alexandria poskytuje. Zmíněna je i inovace její nabídky. V závěrečné kapitole je nabídka zhodnocena pomocí SWOT analýzy. Rozbor silných stránek, slabých stránek, příležitostí a hrozeb vychází z předchozí části práce. Na závěr je nabídka cestovní kanceláře Alexandria znovu zhodnocena a celkově shrnuta.The topic of this bachelor's thesis is an analysis of an offer of travel agency Alexandria. In the first part, the basic terms related to the activity of tour operators are explained. Tour operators are defined. The duties of travel agencies are stressed, especially the necessity of the insurance against insolvency and bankruptcy is pointed out. Further, the conditions for obtaining a concession are clarified. The first chapter is also dedicated to the general terms and conditions of tour operators. In the second part of the thesis the travel agency Alexandria is introduced and its offer is analyzed in detail. In this part of the thesis the services which are provided by Alexandria are described. The innovation of its offer is mentioned as well. The offer is assessed in the SWOT analysis in the final part. The study of strenghts, weaknesses, opportunities and threats is based on the previous chapter. In conclusion the offer of travel agency Alexandria is evaluated again and summarized.
Klíčová slova:
Analýza nabídky; Cestovní kancelář; Služby v cestovním ruchu; Zájezd; Holiday package; Offer analysis; Services in tourism; Travel agency
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45995