Název:
Nevyužitý potenciál cestovního ruchu ve Španělsku
Překlad názvu:
The unutilized potential of tourism in Spain
Autoři:
Potocká, Barbora ; Netková, Jarmila (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce pojednává o cestovním ruchu ve Španělsku a jeho nevyužitém potenciálu pro českého turistu. Cílem je analyzovat nabídku českých cestovních kanceláří v této oblasti a na základě výsledků analýzy navrhnout nové poznávací a pobytové zájezdy, které využijí mezeru v nabídce vybraných kanceláří. Práce je členěna do 5 kapitol. První z nich je čistě teoretická a zabývá se charakteristikou cestovního ruchu obecně, popisuje Španělsko a jeho vztahy s Českou republikou z různých hledisek. Druhá kapitola se zaobírá cestovním ruchem Španělska, jeho vývojem a podmínkami pro jeho vznik a udržitelnost v zemi. V pořadí třetí kapitola pojednává o současném cestovním ruchu Španělska na základě statistik a SWOT analýzy. Další kapitola již analyzuje nabídku vybraných českých cestovních kanceláří, více či méně známých. V poslední kapitole jsou nastíněna doporučení pro rozvoj nabídky v cestovním ruchu včetně návrhů nových tras a zájezdů.This bachelor's thesis deals with the topic of tourism in Spain and its unutilized potential for Czech tourists. Its goal is to analyze the offer of Czech travel agencies within this area and to create new holiday packages and packaged tours sourcing from the results of the analysis. The thesis is divided into 5 chapters. The first one is theoretical and describes the tourism as a whole, Spain and its relations with Czech Republic from various points of view. The second chapter looks into tourism in Spain, its development and conditions for its origin and sustainability in the country. The third chapter is about the current situation of tourism in Spain and is based on statistics and SWOT analysis. The next chapter analyze the offer of chosen Czech travel agencies, both well known and less known and the last chapter contains recommendations for the development of the Czech offer of tourism in Spain including the creation of new holiday packages and packaged tours.
Klíčová slova:
cestovní kancelář; cestovní ruch; zájezd; Španělsko; Holiday package; Spain; Tourism; Travel agency
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45983