Název:
Podnikatelský plán - cestovní agentura Vivutour
Překlad názvu:
Business plan - travel agency Vivutour
Autoři:
Phan Tat, Toan ; Špička, Jindřich (vedoucí práce) ; Slunčík, Peter (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. Na teoreticko-metodologickou část a praktickou část. V teoreticko-metodologickém oddílu je vysvětlen smysl a význam podnikatelského plánu. Dále charakterizuji další jednotlivé části, které by měly obsahovat jednotlivé kapitoly, pod body apod. vkaždém podnikatelském plánu. Vpraktickém oddílu se zabývám konkrétním případem cestovní agentury "Vivutour", kdy metodika vprvní etapě je reflektována vybranou strukturou tvorby podnikatelského plánu. Na závěr vyhodnocuji celý podnikatelský plán a rozhodnutí o jeho realizaci.This dissertation is divided into two different parts, which are theoretical and practical. The theoretical part is mainly about what is that really means a business plan as well as specific description for each of the smaller sections included in a business plan. In the practical part, I am going to apply various information and theories, which has been discussed in the first part to analyse the business situation of VivuTour travel agency and therefore provides them suitable business plan. Eventually, the general evaluation and feasibility of the proposed business plan will be found in conclusion section.
Klíčová slova:
cestovní agentura; podnikatelský plán; Porterova analyza; SWOT; Business plan; Porter analysis; SWOT; travel agency
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44012